Lifestyle

Home office

Urządzając domowe biuro musimy pamiętać o kilku zasadach biorąc pod uwagę funkcjonalność, wygodę oraz własne upodobania. Jeżeli nie mamy możliwości urządzenia biura w osobnym pomieszczeniu, miejscem idealnym na domowe biuro będzie przytulny kącik w salonie. Ważne jest, aby wygląd kącika do pracy harmonizował z aranżacją całego wnętrza.

Oczywiście, każdy kieruje się indywidualnymi potrzebami urządzając swoje miejsce do pracy. Dobrze jest kierować się minimalizmem, prostotą oraz użyć zaledwie kilku kolorów. Musimy także pamiętać o dobrym oświetleniu takiego miejsca oraz prawidłowym rozmieszczeniu sprzętu, a także przechowywaniu ważnych dokumentów, ulubionych książek, itp. Następnie wystarczy dodać kilka ulubionych dodatków i gotowe.

W moim domowym biurze w roli praktycznego biurka występuje przerobiona przeze mnie toaletka (Ikea). Lustro zostało usunięte i powieszone w przedpokoju, pozostał blat i szuflada, do której dokupiłam uchwyty w stylu „ french touch”, nadające meblowi lekkiego charakteru i powiewu Prowansji.

Na biurku stoją segregatory (The Henley Collection), w których przechowuję dokumenty. Obok, ulubione zdjęcie mojego synka, oprawione w ramkę w kolorze różowego złota (Dunelm).

Dalej osłonka na kwiatek, którą wykorzystałam do przechowywania długopisów. Dorzuciłam drewniane pudełko po świecy na różne bibeloty. Na pudełku widać zestaw spinaczy biurowych oraz pinezek (The Henley Collection). Obok postawiłam element typowo dekoracyjny- przezroczysty flakon (Dunelm), a w nim bukiet sztucznych kwiatów w kolorze pudrowego różu (Dunelm). Całość dopełnia lampka (Dunelm), również w odcieniu różowego złota , podobnie jak ramka na zdjęcie. Notatniki, których używam są również marki (The Henley Collection).

Obok biurka na małym stoliczku (Jysk) ustawiłam kwiat doniczkowy – Zamiokulkas o pieknie wzniesionych, błyszczących, zielonych liściach. Kwiat znajduje się w koszu z uszami, który wykonany jest z trawy morskiej (Ransoms).

Obok biurka stoi wygodne krzesło (Olsteff) w odcieniu głębokiej popieli, modnym dodatkiem jest poduszka (Dunelm). Pod biurkiem wiklinowy kosz (B&Q) w którym przechowuję czasopisma.

Nad biurkiem umieściłam zestaw 3 półeczek (B&Q) na których ustawiłam ulubione przedmioty: zapachowe patyczki we flakonie (Next), fioletowy kielich- prezent od mojej Mamy oraz maleńkie pudełko na biżuterię.

Wisienką na torcie jest maleńka, ręcznie robiona balerina, która można kupić na stronie: http://www.believe-you-can.com

Niezbędnym dodatkiem – umilaczem będzie na pewno kubek gorącej latte i można zasiadać do pracy.

2 myśli w temacie “Home office”

  1. Trudny czas dla nas wszystkich, ale dziś nabiera sensu świat internetu i kontaktu ze wszystkich zakątków świata.Twój wpis, jak zawsze miły, promienny z lekkim piórem i pięknymi zdjęciami..
    A dodatki, dobrane ze smakiem dopełniają całości, jako ,”okienko na kolorowy świat” ,dzisiaj
    tak bardzo przygnębiony i chory.
    Ale jeszcze będzie pięknie…

    Polubione przez 1 osoba

    1. Bardzo dziękuję za tyle komplementów😉to tylko mały, biurowy kącik, a tak cieszy🤗zwłaszcza teraz, w tychże trudnych czasach..

      Polubienie

Dodaj komentarz